کاهش وزن

مصرف این ویتامین سبب کاهش وزن می‌شود

وجود سه نوع مکمل و ویتامین است که توانایی افزایش کاهش وزن را تا ۵۰۰ درصد دارند. گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد برخی افراد با استفاده از این مکمل‌ها و ویتامین‌ها توانسته‌اند وزن خود را بدون اعمال تغییرات دیگری در شیوه زندگی خود کاهش دهند. با ما همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله از غذاچی، به بررسی این ویتامین ها بپردازیم.

برای کاهش وزن چه دمنوشی بخوریم؟ معرفی بهترین دمنوش ها برای لاغری

مکمل اینولین و اثرات آن بر کاهش وزن

مصرف مکمل اینولین، فیبر طبیعی موجود در بسیاری از غذاها نظیر تره فرنگی، گندم، پیاز، موز و مارچوبه، می‌تواند به چهار برابر کردن سرعت کاهش وزن کمک کند. این فیبر طبیعی به سوزاندن چربی‌ها سرعت بخشیده و اشتها را کاهش می‌دهد، که می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد.

تأثیر ویتامین D در کاهش وزن

تأثیر ویتامین D در کاهش وزن

مطالعات نشان داده‌اند که مصرف مکمل ویتامین D می‌تواند به طور مستقیم با کاهش وزن مرتبط باشد. افرادی که این ویتامین را مصرف کرده‌اند، حتی بدون تغییر در رژیم غذایی یا سبک زندگی خود، توانسته‌اند وزن کم کنند. این تحقیق کارآزمایی بالینی دوسوکور در زنان چاق نشان داده که مصرف ویتامین D در دوز بالا، شاخص توده بدنی (BMI) و وزن را کاهش داده و سطح ویتامین D را افزایش داده است.

نقش شیر کم چرب در کاهش وزن

نوشیدن روزانه سه فنجان شیر کم چرب می‌تواند کاهش وزن را دو برابر کند. زنان چاق و دارای اضافه وزن که در یک مطالعه شرکت کردند و روزانه یک و نیم پیمانه شیر کم‌چرب می‌نوشیدند، در مدت هشت هفته ۱۰ پوند وزن کم کردند. مصرف شیر کم‌چرب با رژیم غذایی محدود کننده انرژی می‌تواند تأثیر مثبتی بر کاهش چاقی مرکزی و عمومی داشته باشد و به عنوان بخشی از رژیم غذایی غنی از کلسیم لبنی در افراد چاق مورد استفاده قرار گیرد.

نمایش بیشتر

تیم محتوا غذاچی

هدف اصلی غذاچی معرفی رستوران های باکیفیت در هر شهر، منطقه و محله، بر اساس فیلترهای متنوع نظیر موقعیت مکانی، امکانات، کیفیت غذا، بهداشت و قیمت است. رستوران هایی که در غذاچی معرفی میشوند همگی بر اساس کارشناسی دقیق مبتنی بر اصول فنی و کیفی انتخاب میشوند و ما تعهد میشویم تنها رستوران ها، کافه ها و تالار های باکیفیت را انتخاب و معرفی کنیم تا دغدغه اصلی شما یعنی پیدا کردن رستوران های باکیفیت و سالم را رفع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا