سبک زندگی

دلیل اصلی مسلمان شدن موریس سرمربی سپاهان از زبان خودش!

خبری داغ از تغییر دین ژوزه موریس، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان، موجی از گمانه‌زنی‌ها را در پی داشته است. گفته می‌شود موریس پس از یک تجربه نزدیک به مرگ در یک سانحه رانندگی و دوره‌ای از بهبودی که در آن دیدگاهش به زندگی دگرگون شده، تصمیم به پذیرش دین اسلام گرفته است.

این در حالی است که برخی گزارش‌ها تأکید داشتند اصلی‌ترین انگیزه موریس برای این تغییر ماهیتی، ازدواج با شیدا مقصودلو، بازیگر سینمای ایران، بوده است. با این حال، خود مورایس در مراجعه اخیر به باشگاه سپاهان تأکید کرده که تصمیمش برای مسلمان شدن، فارغ از مسائل شرعی ازدواج و بیشتر ناشی از تغییرات عمیق درک او از زندگی پس از حادثه است.

ژوزه موریس به صراحت اعلام کرده: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟» این سوال نشان‌دهنده جدیت او در پیگیری مسیر جدیدی است که برای زندگی‌اش برگزیده است.

نمایش بیشتر

تیم محتوا غذاچی

هدف اصلی غذاچی معرفی رستوران های باکیفیت در هر شهر، منطقه و محله، بر اساس فیلترهای متنوع نظیر موقعیت مکانی، امکانات، کیفیت غذا، بهداشت و قیمت است. رستوران هایی که در غذاچی معرفی میشوند همگی بر اساس کارشناسی دقیق مبتنی بر اصول فنی و کیفی انتخاب میشوند و ما تعهد میشویم تنها رستوران ها، کافه ها و تالار های باکیفیت را انتخاب و معرفی کنیم تا دغدغه اصلی شما یعنی پیدا کردن رستوران های باکیفیت و سالم را رفع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا